Przejdź do głównej zawartości

Hot, hot, hot.


Cześć :)
Najpierw bylo zimno, teraz mega upały, że aż wytrzymac nie umiem :/ Do porodu został miesiąc i szukam najchlodniejszego miejsca w domu żeby tam trochę odetchnąć od tego skwaru na dworze. Gdyby nie mój dziewieciomiesieczny brzuch pewnie z chęcią bym się poopalała, pokapała w basenie czy gdzies nad wodą. Niestety teraz to wrecz niemożliwe.  
Zaczynam mieć nerwowkę przed porodem, choć tak naprawdę mogłabym urodzić już teraz. 
Ale torba do szpitala jeszcze całkowicie niespakowana, a wyprawka do dziecka niekompletna.











Komentarze

  1. Nigdy nie powiedziałabym że jesteś w ósmym miesiącu. Wyglądasz cudownie! Życzę Ci szybkiego porodu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robione jakiś czas temu, choć sukienka dużo zakrywa :)

      Usuń
  2. Życzę szczęśliwego porodu! Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rok temu w takie upały chodziłam z brzuszkiem,wiem,jak to jest☺ szczęśliwego rozwiązania☺☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie wyglądasz <3
    Przepiękny kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, pasują do Ciebie takie kolorki. Szczęśliwego rozwiązania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing post dear, like it :)
    kisses, Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, ciężko przetrwać upały na finiszu ciąży. Duzo siły zycze

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę szczęśliwego rozwiązania! :)
    Przepięknie wyglądasz, do twarzy Ci w takim kolorku.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie Ci w tej sukience! Życzę wszystkiego dobrego! Mnie od tych upałów niestety wzięła choroba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) niestety w takie gorące dni też nie trudno o chorobę:/

      Usuń
  10. Kolor tej sukienki jest dla ciebie idealny:) . Ja też nie lubię upałów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ci w tej sukience :) Ja nienawidzę upałów strasznie męczące to jest...

    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) dokładnie, a ja na ostatkach jestem więc ciężko nawet gdzieś się ruszyć nad wodę żeby się schłodzić:/

      Usuń
  12. Ślicznie wyglądasz, ciąża Ci służy:) a ten dziewiąty miesiąc jest najważniejszy więc dbaj o siebie i dużo spij ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz i trzymamy kciuki, żeby wszystko wyszło po twojej myśli! zapraszamy do siebie! http://theajtwins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie pasuje do Ciebie kolor sukienki! Ahh ta pogoda szaleje. Pakuj się bo dzidziuś może zrobić ci niespodzianke.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz ! sukienka śliczna <3 zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor sukienki jest super i wlaśnie zdałam sobie sprawę, że chyba w mojej szafie nic nie mam w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz mega tajemniczo :)

    Zapraszam do obserwowania i komentowania <3
    klaudencja.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie wyglądasz. Krój sukienki sprawia, że nie wyglądasz wcale, że jesteś w ciąży. Ha... teraz zapewne Twój dzidziś jest już na świecie. Powodzenia :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał przyjść 7.07 Ale do tej pory jej nie ma. Lepiej jej chyba w środku:D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witam

Hej ;) Jestem Asia i mam 20 lat. Niedługo zostanę mamą, siedzenie w domu na tyłeczku i nic nie robienie zaczęło mnie już trochę nudzić. Stwierdziłam więc, że trochę tutaj do Was popiszę, czasem się poradzę (lub sama coś doradzę) i wypełnie trochę czymś mój wolny czas ;)

Biedronkowe zdobycze

Hej Kochane! W poniedziałek do sieci sklepów Biedronka przyszła super oferta ubrań ciążowych  oraz masy rzeczy dla niemowląt i dzieci. Ja niestety nie zapoznałam się wcześniej z gazetką i natknęłam się na te rzeczy przypadkiem. Mimo, że moje miasto jest małe, a Biedronek mamy aż trzy to ok godz. 13:00 w dniu dostawy większość ubrań ciążowych była już przebrana i nie znalazłam prawie nic w swoim rozmiarze (zostały same większe) Na szczęście kilka rzeczy udało mi się dorwać i stwierdziłam, że waro wam je pokazać ;) Dwie pierwsze to dopasowane spódniczki ciążowe z super marszczeniem i przedłużeniem na brzuszek. Kupiłam granatową w białe paski w rozmiarze S oraz czarną w rozmiarze M, która na szczęście nie różniła się zbyt dużo od rozmiaru S. Są rozciągliwe i super mi pasują.  W ich skład w 95 % wchodzi bawełna, a cena to jedyne 19,99zł. Kolejna to bluzeczka z krótkim rękawem, która również ma lekkie marszczenia po bokach i powiększoną przestrzeń na brzuch. Bluzkę u

Obserwatorzy